.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه


شبكه خبري العربيه با پخش يك آگهي ميان يكي از برنامه هاي پربيننده خود افكار عمومي را عليه ايران تحريك مي كند. در اين آگهي از زبان دو عراقي نسبت به تجارت مواد مخدر و دادوستدهاي مشكوك از سوي همسايه شرقي عراق (ايران ) با برخي افراد در داخل عراق هشدار داده مي شود. بكارگيري الفاظ ناپسند در مورد همسايه شرقي (ايران ) چنان اغراق آميز است كه هنگام پايان يافتن اين آگهي باعث پوزخند مجري « العربيه » مي شود.
روي آوردن به حجاب توسط زنان نوازنده و بازيگر عرب ادامه دارد. در اقدامي ناگهاني « هيفا الهوبي » يكي از دو نوازنده مشهور لبنان با ترك كشور خود به مصر رفته و با برگزيدن پوشش حجاب در صف نمازگزاران مسجد « الحسين » قاهره ديده مي شود. اين خواننده پس از آنكه به مصر منتقل شده پوشش كامل حجاب را رعايت كرده و در اين شهر شنيده شده كه به مذهب تشيع نيز روي آورده است . به گزارش « تابناك » به نقل از « الجمهوريه » مصر دليل اينكه گفته مي شود الوهبي شيعه شده اين است كه او از ميان مساجد متعدد قاهره مسجد « الحسين » را كه يكي از مساجد پرجمعيت شيعيان است برگزيده و با پوشش كامل بدون اينكه شناخته شود به موسسات خيريه رفت و آمد كرده و به آنها كمك مالي مي كند.
وزارت خارجه فنلاند در اعتراض به آنچه نقض حقوق بشر در ايران مي خواند حسين علي زاده كاردار جمهوري اسلامي در هلسينكي را احضار كرد. وزارت خارجه فنلاند در اقدامي مداخله جويانه در بيانيه اي ضمن ابراز نگراني عميق از سركوب معترضين به انتخابات فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران در ايران گفته است جمهوري اسلامي بايد ميثاق هاي بين المللي را كه ايران از امضا كنندگان آن است رعايت كند. وزارت خارجه فنلاند همچنين بر آزادي عقيده و مذهب تاكيد كرده و ازبازداشت و محاكمه بهائيان ايران ابراز ناخرسندي كرده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.